نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 به روایت تصویر

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 شاهد چه محصولات جدید هستیم؟       

این رخداد محبوب سالیانه، در حالت کلی به عنوان مکانی برای رونمایی اتومبیل‌سازان از جدیدترین محصولاتشان شناخته نمی‌شود. نمونه‌های اولیه، طرح‌های مفهومی و حتی تولیدات جدید بیشتر در نمایشگاه‌های شهر دیترویت، نیویورک و بیش از همه در نمایشگاه CES 2017معرفی می‌شوند. نمایشگاه خودرو شیکاگو 20177 که بین این رخدادهای یاد شده برگزار می‌شود، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، مصرف‌کننده محور است، اما باز هم محصولات اعجاب‌آور زیادی در آن مشاهده می‌شوند.

به عنوان یکی از محصولات برجسته نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 می‌توان به اتومبیل ساخت دست نیسان اشاره کرد. این کمپانی جدیدترین و البته آخرین نسخه وانت باربری تایتان ایکس دی (Nissan Titan XD) را رونمایی کرد که حدود یک سال و یا بیشتر از زمان عرضه آن می‌گذرد. کابین بسیار بزرگ این اتومبیل، آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در کار و یا رفت و آمد به محل کار تبدیل می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت این مدل نیز به درب‌های دارای لولای پشتی مجهز شده که یک پیکربندی محبوب برای سبک دارای کابین آن محسوب می‌شود. به لطف وجود این پیکربندی و همچنین دیگر آپشن‌های لازم، نیسان، تایتان ایکس دی پی را تبدیل به یک اتومبیل کابین همه چیز تمام کرده است. اکنون مدل عادی، کینگ و چهار درب این اتومبیل وجود دارند.

 

همچنین در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 شاهد نسخه ویژه دوج چلنجر (Dodge Challenger) از سوی کمپانی موپار (Mopar) به عنوان یک کوپه اسپورت بودیم. اکنون چلنجر برترین اتومبیل اسپورت دوج به شمار می‌رود و از طرفی می‌توان آن را اصلاح‌ شده‌ترین خودروی عرضه شده توسط موپار دانست. در واقع می‌توان این دوج چلنجر اسپورت را هدیه‌ای ویژه از سوی موپار به مناسبت هشتاد ساله شدن آن دانست که اکنون به عنوان یک بازوی مهم این شرکت شناخته می‌شود.

 

 

 

 

کمپانی مرسدس بنز نیز در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 حضور فعالی داشت و یکی از طبقات نمایشگاه را مملو از انواع مختلفی از اتومبیل‌های ون خود کرد. به عنوان یکی از محصولات جدید معرفی شده باید به ون مرسدس بنز متریس (Mercedes-Benz Metris) اشاره کرد که همانند یک جعبه ابزار همه کاره برای کودکان ظاهر شده است. انتظار می‌رود تا به زودی نسخه‌های دیگری را نیز از این خودرو شاهد باشیم.

از هرچه بگذریم، نمی‌توانیم از هدیه ویژه نیسان برای نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 چشم‌پوشی کنیم. علاوه بر خودروهای کابین اعجاب‌آور نیسان، شاهد نسخه تاریکی از یکی از محصولات آن نیز بودیم که بیش از همه دنیای جنگ ستارگان را تداعی می‌کند. نسخه ویژه نیسان روگ (Nissan Rogue) را باید یکی از چند خودرویی دانست که با تم جنگ ستارگان ظاهر شده است.

 

هیوندای نیز در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 دست خالی ظاهر نشد و با ارائه نسخه جدید آمریکایی خودروی اروپایی خود، توجه شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرد. الانترا جی تی اسپورت (Elantra GT Sport) را باید یک هیوندای آی سی (Hyundai i30) دانست که از بسیاری از جهان جهش پیدا کرده و با قدرتی شدن و تغییر اسم به بازار آمریکا راه پیدا کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 15:59 | نویسنده : حسین فدایی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دور بیکس